onsdag

Jag snoozade så länge imorse att jag kom försent till skolan, fick ta med en macka som lunch, har otvättat hår och glömde min dator hemma. Och min minitrippeltång som jag måste använda för volym varje dag glömde jag också. Så imorgon kommer jag vara skitful i håret när jag ska jobba på kåren. Ni kan få skratta lite åt mej då om ni vill!! ;)
För alltså, jag ska ju direkt hem till mamma efter skolan idag och sova över där och åka direkt till kåren imorgon, alltså kommer jag inte hinna fixa håret innan. Det suger!

Nu har vi haft våran första föreläsning för dagen. Har lunch nu i en timma och sedan ska vi ge oss på nått Garpsystem och kolla hur det funkar. Väldigt intressant faktiskt. Ungefär lika intressant som att undersöka en katt inuti. Fast det här måste jag ju lära mig. Jag ska ju trots allt jobba med sånt här för resten av mitt liv. Plus minus.

Nu ska jag fjanta mig lite mer med Joseful. Hahah!

xoxo
love

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0