Onsdag

God morgon!

Nu är jag vaken igen och jag känner mig lite bättre efter att ha ätit frukost och fått sova ut ordentligt. Idag har jag absolut ingenting planerat och det är så otroligt skönt! Jag ska bara lulla runt här i lägenheten, gå ut en promenad och eventuellt åka ner till Stenungsund för att hämta min bil som ska få äran att bo hos mig i helgen!! :)

Och imorgon, daddadadaaaaam, ska jag jobba!! WeeeiiihoooO!! Jag är så himla taggad, hur mycket man än tröttnar på jobbet annars så kan jag inte beskriva hur mycket jag saknar det just nu.


Här är jag när jag jobbade i Stenungsund för några år sedan, de tiderna kan jag nästan sakna mest! Men imorgon blir det jobb ute på Torp igen! ÅÅÅÅÅÅHHHH! Jag är sååå taggad!

Förresten, i veckan har jag beställt nya linser så jag kommer att se ut som jag gör på bilden där jag har bruna ögon. Egentligen är det väl lite töntigt nu för tiden att byta ögonfärg men jag älskar effekten av bruna ögon till blont hår så jag kan faktiskt inte låta bli!! :)

Nu ska jag kila ut en liten sväng! Piuss

Kommentarer
Postat av: josefine Borg

Jätte fin i bruna ögan! :) skall bli spännande att se :)

2010-11-03 @ 22:37:44
URL: http://josefineborg.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0