Planer

Alltså, jag vet inte vad jag har gett mig in på.. Men jag äter sallad just nu. Sallad, tomat, gurka och så har jag toppat med pyttelite fetaost. Till det dricker jag ljummet vatten med äppelcidervinäger i. Både innan "frukost", som innebar varm choklad och nu till lunch då har jag tagit tabletter med äppelcidervinäger i också. Det smakar skit, men det hjälper verkligen förbränningen tydligen. Min mamma dricker det jämt och hon märker av jättemycket skillnad, så vi får väl hoppas på det bästa.
Det är två veckor och två dagar till min födelsedag, fem kilo ska vara borta till dess. Jag vet, det är säkert heeelt orimligt, men det är bra att ha mål väl? ;) Min diciplin är en katastrof så vi får väl se hur det går, det här.
En våg är ett måste iallafall.....



Dagens lunch.

Kommentarer
Postat av: Melina

Hej! vart köper man Äppelcidervinäger nånstans? Känner ju att det hade vart asbra med sånt ju!

Hade gött!!

2010-11-21 @ 00:14:39
Postat av: Emelie

Hej Melina!

Du lämnade inget länk till din blogg eller mailadress så jag hoppas du ser svaret här istället!

Äppelcidervinäger köps på vanlig matvaruaffär, typ ICA. Den flytande formen står i vinägerhyllan och så finns det oftast tabletter också som står vid typ hälsa/hygien!

Lycka till! :)

2010-11-21 @ 11:31:46
URL: http://emeliecharlottaaa.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0