Skjut mej!

Att bli väckt är nog det värsta som kan hända dagen innan en tenta. Först inte bara ett förbannat sms, utan två - det är okej frugan, jag är glad att höra att du levde. ;) Men när man preeeeecis lyckats somna om och telefonskiten ringer! Fem i tolv liksom! Och de är ett gammalt drägg som tillhör de förflutna som ringer och vill ha skjuts till Shell mitt i natten. Såå inte okej! 1. Vi har inte pratat på fyra månader, ring inte och be mig om en tjänst. 2. Jag har tenta om åtta timmar, visst de kunde inte du veta, but still! 3. Jag har inte ens kvar min bil. Och det vet du! Fjant!
Nu kan jag inte sova heller så jag ligger och tycker synd om mig själv. Det är riktigt förbannat synd om mig ska jag säga! Hoppas ni håller med mig allihop.
Bra, då gör vi vågen på det.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0