Sköna söndag

God morgon mina fina!
 
Jag somnade på soffan inatt efter att jag kom hem ifrån Pärre vid tolv tiden. Vi såg på en Irene Huss film, den som handlar om en spökhistoria på en sjukhus typ. Skitläskig gjord med massa strömavbrott och dörrar som öppnas och stängs av sig själv. Och så kom jag hem och la mig i soffan, satte på The Hills igen och naturligtvis börjar lampan i vardagsrummet blinka!! Ni som varit hemma hos mig vet ju säkert att den gör så, det är glapp i kontakten eller nått så ibland slockar den en liten stund men tänds snart igen. Men shit vad läskigt det var!!

Dessutom har jag jättejätteont i ryggen idag efter att sovit på soffan, men det borde väl snart gå över. Fancys soffa var faktiskt bekvämare att sova på... ;)
Nu ska jag äta lunch, sedan ta en promenad och efter det ska jag och Josefine ha plugg&tvätt dag. Yes, ni läste rätt. Vi ska plugga! Hehehe! De kommer bli grymt det här! :) Puss på er!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0