Smile

Inatt är en sån natt då jag bara vill ha någon att ligga och krama. Att få sova på någons bröst och känna andetagen. Höra hjärtat slå och veta att den här människan älskar mig lika mycket som jag älskar honom. Det saknar jag. Och så behöver jag få ligga också. Tss... Mer romantiskt än så var jag inte! Hahahah!

Trodde ni att ni skulle få ett psykinlägg så här mitt i natten. Nejdå! Jag jobbar inte så, jag är typ aldrig bitter längre. Jag är faktiskt, helt ärligt, ganska lycklig.. Eller egentligen super lycklig men då låter det väl bara fejk? ;) Eller uppenbart och fjäskit. ;) Jag svävar på rosa moln för tillfället. Nej, jag är inte hög. Bara glad. Jag ligger i sängen och ler liksom. Kan inte sova för jag ligger bara och tänker och ler. Imorgon kommer det säkert att vara en dålig dag, så häng inte upp er för mycket på det här inlägget (inte bittert, bara realistiskt) och jag vill inte höra något tjafs sedan om hur himla kär jag är. Haha! Nu ska jag gå upp och duscha tror jag. Jag kan ändå inte sova. Jag ligger bara och ler.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0