Spooontankväll!!

Gooood morgon allihopa!
Jag är pigg som en mört och på fantastiskt humör denna lördagmorgon! Jag hade en otrolgt trevlig kväll igår, först på Back Stages, med tacobuffe, sen hemma hos Tina på förfest och sedan lite mera att dricka ute på Buddys! Himla trevligt verkligen! Kvällen var så där härligt spontan och tanken var ju faktiskt att vi skulle ner till Stenungsund, men så blev det ju inte.. :) Just nu så ligger jag hemma hos Mjölby i hans soffa tillsammans med Josefine, tur att vi fick sova här!! ;) Strax ska vi möta upp gänget från igår, hur många de nu kan bli som orkar ta sig upp för frukost så här tidigt... Sedan ska jag och Josefine hem till Uddevalla, duscha och byta om till våra slavkläder och sedan tillbaka hit till Thn. Åh vilken bra dag det är idag också! Och jag är inte bakis alls, trots att det sista vi gjorde då vi kom hem till Mjölby inatt var att ta en shot och sedan hoppa i säng! Haha! Inte dåligt! ;)
Nu måste jag få upp dom andra nötterna här som bara vill fortsätta sova! Jag ska hoppa på dom!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0