Tentaphest jobb och morgondagens planer.

Herregud! Vilken kväll! Jag har jobbat på en sittning för första gången i mitt liv, det var jättekul och jättejobbigt! ;) Kul att träffa allt folk, prata med dom och faktiskt hålla koll på allting som händer, de är så sällan man har koll annars på fester av nån knepig anledning.. ;) Sjukt jobbigt att städa efteråt, jag är vanligtvis ingen nattmänniska, absolut inte morgonmänniska heller för den delen, men jag har aldrig klarat att exempelvis efterfesta eller så, då så somnar jag bara.. ;) Och att behöva jobba och städa efter ett gäng (typ 300 personer) som spytt, spillt och allmänt bara dragit runt skit är väldigt segt. Speciellt mitt i natten. Men det är värt det och jag gör det gärna, så det är inte de!! :) Jag har både diskat alla tallrikar för hand (diskmaskinen var så seg så jag tog saken i egna händer, så att säga...) och jag har moppat golvet trots att vi tydligen hade en skurmaskin.. Hehe.. Fast den hade jag inte kunnat använda ändå, fick jag höra sen så de va ju lite tur ändå.. ;) Haha!
Nu när jag kom hem fick jag en flipp och skurade golvet, dammade lite och plockade iordning i lägenheten, mamma och pappa kommer imorgon med mina nya möbler imorgon och dom uppskattar nog om det är rätt städat!! ;) Jag behöver egentligen kila ner för att köpa fika också, men jag får väl slänga ihop en kladdkaka kanske? De är ju faktiskt ganska enkelt och defentivt värt för att slippe springa ner till affären tidigt imorgon bitti!! ;)
Senare på dagen imorgon ska jag och Josefine förhoppningsvis hinna ta en promenad om det är fint väder, jag har dessutom pratat lite med Sara om att ses på kvällen, men vi har inte hörts av närmare så vi får väl se hur det blir. Om det inte blir så så kommer säkert Pärre och Josefine över på middag, förra veckan var det ju Pärre som bjöd och Josefine gången innan så det är faktiskt min tur! :)
Nu ska jag somna faktiskt, eller åtminstone försöka, jag är fortfarande jättepigg!! Men godnatt med er!! Hoppas ni sover gott!!! Pusss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0