Todo.

Jag sitter i skolan, har smaskat i mig en god sallad och nu ska jag börja plugga.
Det verkar som att det kommer att bli en rätt bra dag ändå alltså! :) Lite senare idag ska vi boka tid för att fixa naglarna, mina naglar är verkligen katastrof nämligen!
Så jag och B2 tänkte ge varandra det i födelsedagspresent/julklapp. Perfekt!


Visst känns det toppen att piffa upp sig själv lite granna nu så här i vintermörkret? Ååh, så kul det ska bli! Man kanske skulle boka in en ansiktsbehandling och massage också.. Å andra sidan kan man ju lägga ansiktsmask hemma, men det är såå mycket skönare att få det fixat av andra. Pedikyr hade också varit på sin plats!
Näpp, nu går jag helt igång på det här, måste kolla upp och kanske boka en härlig spahelg snart framöver! Mysmysmys!

Kommentarer
Postat av: anja

2010-11-15 @ 20:50:51

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0