Torsdag

Hej!
Jag har överlag haft en väldigt bra dag idag. Hunnit med massor känns det som, promenerat, jobbat, fikat med världens härligaste lilla Sara och kollat på film med Pärre, pratat jättelänge i telefon med min älskade Mammi och ändå är jag i säng redan kvart över tio!! Wohoo! Imorgon ska jag fika med Caroline vid elvatiden hemma hos henne, tänkte faktiskt promenera upp till henne trots att jag har bil den här helgen! Hehe. (säg att ni blev impade..) Senare på dagen ska jag iväg till Trollhättan och fixa lite inför tentafesten på lördag och på kvällen blir det förhoppningsvis Stenungsund och träffa lite vänner där! :) Nu har jag iallafall kommit mig i säng och ska sova tidigt. Fast det händer ändå inte! ;) Men godnatt på er iallafall!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0