Tisdag

Hej!

Dagen har varit jättejättehärlig. Vaknade  vid åtta imorse och åkte upp till nagelfixaren som var en grymt trevlig tjej. Det gick smidigt och resultatet blev kanon. :) Jag har en blandning av akryl och gele på fingrarna och valde att göra fransk manikyr istället för glittrigt eller något färgglatt. För mig kändes det mest neutralt och stilrenast. Ett par stenar i gul/guld sitter på några av naglarna och på vänster ringfinger nageln sitter en liten guldig rosett. Fint. Och lite deprimerande. Liksom, "jag har en rosett på mitt ringfinger, vad har du? En förlovningsring!? Jaha, vad fint men jag gillar min rosett..." Haha! Nej, jag är inte bitter! Jag är faktiskt glad att jag är singel för tillfället och slipper dras med falska idioter som ljuger och sårar en. Eller oj, det får man visst dras med ändå!! Ouups! Hahaha, jag är visst bitter som tusan!! Haha!
Josefine gjorde naglar i en jättehäftig rosa färg, det ser skitcoolt ut faktiskt. Men som sagt, jag är lite enkel och steril vad det gäller sånt där. Men skulle jag vilja ha färg är ju det bara att fixa det nästa gång!! :)

  

Visst är det faktiskt sjukt snyggt! De är den sista bilden som visar rosetten, men bilden suger röv för min kamera på iphonen är fuckin' värdelös!

Resten av dagen har jag spenderat med att läsa en mysig bok, kolla på tv och käka chips. Jag har inte orkat något annat faktiskt. Jag har ingen motivation till att göra något alls för tillfället, men ge det ett par dagar bara så går det väl över snart.
Nu ska jag fortsätta skriva på ett arbete, som ska vara inlämnat imorgon. Sedan ska jag plocka iordning lite och boka en tvätt tid så jag kan tvätta dukarna från kåren. Efter det ska jag antagligen upp till Josefine en sväng, men Svante ska komma dit också (hihi, fick jag säga det?) så jag vill inte känna mig som tredje hjulet och riskera att bli ännu mera bitter. ;)

Imorgon ska jag åka hem till fina mamma och pappa, det ska bli så himla härligt att bara koppla av och sova över en natt i mitt gamla rum. Dessutom tänkte jag ha myskväll med min syster. Weeeiii!
Så, vi hörs senare!



Ps. Till er som trodde att jag blivit slagen - absolut inte! Jag har ingen alls efter mig och har absolut ingen att vara rädd för! <3
Hjärtat mitt, jag ringer dig och förklarar!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0