Bilderbok nästan

Hej igen!

Jag har redan krupit ner i sängen. Mest för att jag inte har någonting annat att göra, seeegt! Jag är inte trött alls faktiskt.. Efter att förläsningen tog slut idag så åkte jag och Josefine hem tillsammans med Pärre och hade julmys! Det är ju faktiskt bara en månad kvar till julafton idag! :D

Här kommer lite bilder ifrån dagen!!


 

 

 

Mysiga fikan. :)

  

Så här söt var Josefine när vi var ute i skogen för att "hugga"julgran. ;) Eller aa, vi klippte av lite grenar och satte i en vas när vi kom hem. Och förresten, jag borde inte skriva vi i det här läget. Jag fotograferar ifrån bilen och är inte alltför delaktig.. ;)

 Så här mysigt är mitt kök just nu!! Och ser ni "granen" på bordet? Julkänsla... Och jag veeeet, det är såå för tidigt att ta in granen redan men vem bryr sig? Det finns ju massvis med granar i skogen så det är ju bara att klippa nya grenar. :)


För att avsluta det här sjuka bildinlägget så tänkte jag lägga upp en bild på min vägg. :)



Min väggtext som jag satt upp därinne. Något att tänka på kanske?
Sov gott mer er nu!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0