Läggdags

Jag är redan hemma. Det blev en kort, men otroligt bra, kväll. Vi har kollat på två och en halv Wallander film, käkat upp alla chipsen fastän att jag verkligen inte skulle äta... På måndag och tisdag ska jag och Josefine nämligen vara i Göteborg och stå modeller för Josefines kompis som är frisör. :) Trodde bara vi skulle bli fixade i håret, men tydligen så ska vi bli sminkade och fotograferas i underkläder. Haha!
Hoppas dom är duktiga på photoshop!! ;)

Näää, läggdax för mig nu. Imorgon ska jag ner till älskade Anki och Stenungsund! Guud, vad kul det ska bli! :)
Godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: emma dahlström'

sv:

ja gud ja, älskar o pynta, de är nästan de bästa med julen! :D

2010-11-26 @ 23:35:04
URL: http://emmadahlstroom.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0