Söndag

Jag har fått tummen ur röven och hämtat datorn så nu kan jag blogga på riktigt istället för bara smsinlägg. Naturligtvis så har jag lagt mig i soffan igen. Och jag börjar känna mig som en människa igen, nästan. När jag kom hem förut la jag mig direkt här, åt lite revben och försökte fokusera på tvn. Började skriva ett tiotal olika blogginlägg från mobilen, men det blev inget bra, så jag sket i det. Gick in och satte mig i duschen, varmaste vattnet och bara satt där. Försökte kräkas. Det gick inte heller.

Men nu har jag fått i mig lite chips så det börjar kännas bättre. En hel flaska julmust har jag druckit också, och nästan två liter mjölk.

Jag kollade precis på reprisen av Hellenius hörna. David från Hey Baberiba ni vet. Grymt va de! Reinfeldt var där  och han verkar vara en helt fantastisk person. Lugn och fin och bara allmänt härlig. Han sa dessutom att han aldrig "två glas vin för mycket". Okej. Inte jag heller. Hähä. Jag kör oftast på två flaskor för mycket. Mohahaha!!
Iallafall, tummen upp för Reinfeldt. Han är en bra förebild. Och så är han faktiskt rätt snygg också, mest på ett charmigt sätt. ;)

Hej på er nu!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0