Personalfest?

God morgon!

Jag har haft en sån extremt konstig natt, vaknat flera gånger och vid femtiden vaknade jag "på riktigt" och kunde inte somna om förrän vid sju nästan!! Knepigt sånt där! Nu har jag iallafall sovit ut och det känns riktigt skönt, det spelar faktiskt  inte så stor roll om man sover bort en halv dag när man ändå inte ska göra någonting speciellt!

Ikväll är det faktiskt personalfest, maskerad och shit, men jag har inga planer på att klä ut mig. Jag vet egentligen inte ens om jag kommer att hinna gå. Jag ska till Trollhättan på möte och det börjar ju fem... Är aldrig hemma före sju om vi så stressar.. Men vi får se vad jag hinner. Konstigt sånt där, i flera år har personalfesterna varit det största som hänt på hela året. Jag har sett fram emot de mest av allting typ. Och nu prioriterar jag inte ens att hinna gå.

 
 
 

Det här är bilder från några av många personalfester och arbetsledaraktiviteter. Jag saknar dom tiderna jättemycket, men det kommer aldrig bli samma sak igen. Jag kommer antagligen ha jätteroligt om jag sticker ner till festen ikväll, men jag vet inte ens om jag vill längre. Jag saknar det som var förr och vill inte försämra det med det som är nu.

Nu ska jag inte ligga här och bli bitter iallafall, jag ska ner och sola en sväng tänkte jag. Det är helt sjukt vad jag har tappat färg!! Så, vi hörs senare!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0