xoxo - love! Haha!

Det bästa med att bo hemma en natt så här är att mamma bakar bröd väldigt ofta och just idag är en sådan dag. Jag vaknade upp med den nybakade doften stickande i näsborrarna och i princip flög ner till frukostbordet. MUUUMS!

I övrigt har jag nästan precis vaknat, har hunnit äta frukost bara. Jag och mamma ska gå ut på en långpromenad nu alldeles strax och efter det kommer jag säkert tillbaka hit till bloggen!
Jag skrev alltid massvis med krönikor och artiklar när jag var yngre, jag skulle ha kapat min bäste väns huvud för att få bli journalist (haha, lätt överdrivet...) men så blev tyvärr inte fallet, betygen räckte inte till och motivationen var väl inte på topp heller.
Men jag kommer aldrig att glömma den tiden i tvåan på gymnasiet när jag hade en praktikplats på ett företag ute på Nya Varvet i Göteborg och jag, som osäker sextonåring, blev utskickad för att intervjua olika personer. Bland annat fick jag åka till Sveriges Radio och intevjua några personer där, jag fick gå runt inne i salarna och se alla inspelningsstudior och jag var så imponerad! Eller när jag fick skriva om bokmässan på Svenska mässan samma år. Det var också en häftig upplevelse!

Nu måste jag kila ut med mamma iallafall!
Puss


Kommentarer
Postat av: Becca

Nu sticker vi till Hawaii tidigt imorron bitti :)

Men jag hoppas du kommer fortsätta att treilla in på min blogg trotts att jag inte kommer uppdatera lika mycket som nu och vara seg med kommentarerna!! =)

Ha en awesome helg :D

2010-11-18 @ 23:50:50
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0