Allt för att slippa plugga!

Jag har så sinnessjukt tråkigt, pluggat hela dagen och inte lärt mig ett smack. Typisch... Heh. Så jag tänkte de här kunde vara kul lite, ett gammalt test jag hittade på mailen och jag typ var tolv år! ;)

Om mig

Piercing: En i naveln och tre i öronen.
Tatueringar: Nej. Finns ingenting som jag står för nu som jag är beredd att stå för hela livet.
Längd: 162 cm
Singel: Om jag är!
Kär: Nej. Men jag hade kunnat bli...
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland. Mest för att Ua är världens tråkigaste stad, men jag tröttnar nog på alla städer.
Tycker du att du är attraktiv: Om jag vill kan jag vara det.
Har du fått ditt hjärta krossat: Ja, två gånger på riktigt.
Dricker du: Om man inte dricker så torkar kroppen ut......
Vad är du rädd för: Mörker, spindlar, att vara ensam hela mitt liv..
Gillar du berg- och dalbanor: Jag älskar!!!
Har du krossat någons hjärta: Ja.
Senaste...
Låten du hörde: Lil Wayne - drop the world
Personen du ringde? Pärre. Räddaren i nöden som hjälper mig när jag inte fattar i mitt pluggande!
TV-program du såg? That's 70s show
Pojken du kysste: Tss. Tänkte radera frågan. Men i lördags kysstes jag.
Favorit...
Låt: I'll die for you - Lil Wayne. With arms wide open - Ceed.
Partylåt: Drop it low - Ester Dean fr. Chris Brown
Film: American History X. Alla Beckfilmer och Dumpa honom.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vem fan har du kysst?

2010-10-28 @ 20:52:29

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0