Att vakna på rätt sida!

Godmorgon! Klockan är strax 09:20 och jag är pigg och obakis en lördagsmorgon. Visst önskar ni att ni va som jag idag! :) de borde ni alltid göra för jag har världens bästa liv!
Idag har jag redan hunnit skype en stund med Sofia och gjort bort mig extremt i telefonen med henne. Hennes bagage är borta, finns antingen i Bryssel eller i Göteborg, men vad hjälper det när själva hon befinner sig i Abu Dhabi? Hehe. Illa. Iallafall så pratade vi om väskan och innehållet och hon säger att hennes ppillrer ligger däri! Jag börjar typ flamsa och skratta och utbrister: nu kan du inte knulla, fast de är klart de kan man ju ändå... Och så tjötar jag på med allt möjligt om oskyddat och grejer tills jag hör henne skrika: Emelie!!! Min pappa lyssnar!!!! Fuck. Hur skulle jag kunna veta att det var högtalare på Skype!? Nu tänker jag iallafall aldrig mer använda de.... :/ höhö!
Nu sla jag gå upp, klä på mig träningskläder och gå ut på en power walk! Där ser ni hur motiverad jag är... ;) By the waay, jag vaknade inte upp som Superkvinnan imorse, bara med träningsvärk! Illa...... :/

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0