Bara för att jag älskar mamma och pappa!

Heeej!
Lyckan är här igen och jag sprudlar av energi! Så fort jag kom hem från fikan som intogs på rådhuscafeets uteservering la jag mig i sängen, ringde Pärre och sa att jag inte orkade ses och slocknade på momangen. Mamma ringde efter ungefär en kvart och jag svarade i sömnen, vi pratade i en halvtimme ungefär innan jag fick byta ett par ord med min käre far innan vi la på. Gud vad jag saknar mina föräldrar, dom är verkligen världens bästa! <3 Tänk att man aldrig förstod det när man var liten!! Men nu fick dom mig på världens bästa humör!!
Efter samtalet blev jag hur pigg som helst och for runt och plockade ordning hela min lägenhet, det känns så himla skönt! Den är dock i stort behov av en rejäl dammsugning, men det får jag ta imorgon! Alla klädhögarna är bortplockade (inslängda i garderoben bara dock) och alla matrester, tallrikar och glas som har stått överallt är borta! Jag är så himla glad!
Nu ska jag sätta mig med skolböckerna igen och verkligen få ordning på de här, seminariet imorgon ska gå ännu bättre än idag!!! :) Weeeehoooo!! Jag har världens bästa liv! ;) Puss - vi hörs senare!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0