Bara för att jag är så himla rolig!

Äntligen ligger jag i sängen. :) Haft en jättemysig kväll med film och te. :) Men nu ska det bli underbart att sova, klockan ringer halv åtta imorgon och plugg i skolan hela dagen väntar.
Förresten, dagens roligaste situation: Jag upprepar "Guuud, vi är en sån bra grupp!" Erik bara tittar på mig. Säger ingenting. Jag fortsätter: "Men visst är vi superbra, håller du inte med? Vi bara MÅSTE jobba ihop nästa gång också...?" Erik: ", jo.. Vi är en bra grupp. Den funkar bra." Jag tittar på honom. "Men, är du kär i mig eller?"
Josefine och Henrik bryter ihop av garv, jag fnissar typ ihjäl mig och stackars lille Erik vet inte vad han ska komma med. Hans min var obetalbar! Så himla kul!!!! Erik gick hem strax efter... Hehee.
Nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0