Bäste helgen

Förlåt. Jag menar det inte. Jag ångrar verkligen inte att jag inte bloggat helgen. Jag har haft sjukt kul. Bhonna. Haha! Jag och Josefine är riktiga muppar som springer runt bland massa galna människor. Och det värsta är att vi passar in rätt bra. Jag känner mig tillochmed ganska cool när jag har min smutsiga sexslavs-åvve på mig. (dessutom har jag cpångest för jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon, det var så enkelt när man bara skulle slänga på sig overallen på morgonen....)

Iallafall, vi har sprungit runt som galna idioter, druckit alldeles för mycket, sovit alldeles för lite skulle jag vilja säga - men jag suger fortfarande på att efterfesta och däckad som vanligt innan tre. Och så får jag höra dagen efter vilken rolig natt dom andra haft. Inte för att mina nätter har varit tråkiga, mys på högsta nivå bägge nätterna får man väl säga. Och jag kan dessutom stryka en punkt på min ToDo-lista i livet. Höhö.
Vi var framme redan vid fyratiden i fredags, redan smålulliga (Josefine = storlullig) och checkade in våra saker. Drack ännu mer. Gick mellan olika ställen innan vi hamnade på kåren på kvällen. Hur kul som helst. Vaknade av någon knepig anledning inte i sovsalen på lördag morgon, ouuups, utan fick ta mig en promenad på morgonen för att ta mig hem. Men det gjorde gott. Dessutom hade jag sovit tusen gånger bättre än alla andra så jag var pigg och glad hela dagen. Vi var och badade på badlandskapet, hur härligt som helst, stackars alla barn som var där bara då de kommer in massvis med studenter och bombaderar poolen istället. ;) Mysförfest i en park, sittning och party på kåren på kvällen. Gotta Love It.
Vaknar piggast av alla, typ, imorse. Städa, donken, bussresa hem, middag med Jeanette & Sara på Max (jag vet, inte helt okej....), däcka i sängen ett par timmar, myskväll med Josefine. Nu ligger hon och snarkar så mysigt brevid mig. Sötbollen där. <3
En lyckad helg. Jag ser fram emot fler sådana. :) Imorgon blir det Trollhättan hela dagen, vi ska plugga från tio på morgonen. Höhö. Trooooligt. Äuhm. Nej. Nej, men vi måste. Nu ska jag sova och snarka på kapp med Josefine; bussen till skolan går typ åtta. Illa. Godnatt!!


När jag blundar ser jag ditt ansikte framför mig. Alltihop är dumt med svårt att släppa.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0