Bb. Bakfull och bitter.

Jag vaknade upp och trodde jag mådde jättebra, men de va inte sant. Idag ska jag spendera dagen i sängen med en spyfärdig mage, dunkade huvud och framför allt ett värkande hjärta.
Man kan inte alltid få de man vill ha... även om det hade vart uppskattat att få det nån gång...
"Vi har något speciellt, du och jag, Emelie. Det måste vi väl ändå erkänna för varandra..?" "Men vem är jag då?! - Du är en väldigt väldigt söt tjej". Eller varför inte "Ge mig en vecka bara..." Well, mycket speciellt måste de ha varit. Konstigt hur dum i huvet man blir när man förälskar sig i någon. Fuck it. Nu är de iallafall över. Drömmen som jag drömt i två månaders tid har fått en kaxigt uppvaknande, men jag klarar mig - som alltid - bäst själv. Nu ska jag somna om faktiskt. Och drömma lyckliga drömmar om att må bra. ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0