Det blir alltid bättre framåt natten.. ;)

Vad kul att se att mitt läsarantal stigit så mycket! :) Faktiskt riktigt stor skillnad bara den senaste veckan! Välkomna. ;)
För tillfället ligger jag och ser på Sex and the city filmen, den första, för andra gången på raken. Jag somnar ju alltid med tvn på och jag somnade inte första gången jag såg den nu, så jag satte på den en gång till på direkten! ;) Jag kröp ner i sängen redan vid niotiden ikväll, men det verkar stört omöjligt att somna nu. Inte så himla konstigt med tanke på att jag faktiskt gick upp ur sängen vid fyra (förutom läkarbesöket) så jag har ju verkligen haft en kortis dag idag. Men dom dagar som jag är på dåligt humör mår vi alla bäst av att jag stannar hemma och låter er normala, glada människor få skratta och le ifred utan att jag ska hålla på att förstöra dagen för er också!!
Imorgon är antagligen en bättre dag! :) Den allra sista föreläsningen i vetenskaps och organisationsteori går av stapeln imorgon och de ska bli skönt att få den avklarad, efter de ska jag sitta i skolan fram till fyra ungefär och då bär det av till Trollhättan för sista slavmötet. :) Imorgon så ska jag nog försöka ta mig en promenad igen också, idag är faktiskt första gången som jag kan stödja ordentligt på foten! Påminn mig att jag ska köpa nya träningsskor - som inte är för små och köpta på barnavdelningen!! ;)
Nu ska jag återigen in i Carries värld, jag ska hata Big för att han lämnar henne och sedan gråta floder när dom blir tillsammans igen! <3 Förövrigt vill jag verkligen ha en sån garderob som hon får i filmen. Och så vill jag ha kläder som matchar en sån garderob, de kläder jag äger nu är way to billiga för en sån fantastisk walk-in-closet! ;) Jaja, nu ska jag in i filmen.... Sov gott!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0