Duktig tjej!

Jag har börjat mitt nya liv nu. Jag slängde resten av maten som jag gjorde så det skulle räcka för imorgon också. Iallafall pommesen och såsen, kycklingen tänkte jag ha till lunch imorgon. Dessutom har jag gjort brutalt många situps, minst 150 stycken - jag är seriös, jag har gjort utfall tills benen skakar, jag har legat på rygg och hållt i armarna i soffan och lyft benen upp och ner i 3*15 omgångar. Jag försökte mig på att göra armhävningar, men det klarar jag inte. Däremot lyfte jag med hantlar, fast alltså jag hade inga hantlar men jag lyfte en kanna full med vatten så den var astung!! Hahaha! Jag är helt seriöst helt slut. Antagligen har jag gått ner ett par kilo redan tills imorgon. ;)




Antagligen kommer jag att vakna upp och se ut såhär imorgon... ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0