Easy like sundaymorning

Godmorgon!
Jag mår hur bra som helst och är piggare än vad man får lov att vara en söndagsmorgon när man vart på inflyttningsfest dagen innan. Nu ångrar jag inte alls att de blev så tidig hemgång, jag har iallafall fått på mig träningskläderna och tänkte försöka mig ut på en liten promenad idag igen. Väntar bara på att telefonen ska ladda sig.. :)
Förresten, gött förbannad jag blev på mig själv idag när jag insåg att jag ätit upp köttbullarna och kycklingen som nattamat i natt när jag kom hem!!! Tyyypiskt! Jag hade verkligen planerat att ha de på mackan till frukost idag! :/ Men jag har bara mig själv att skylla (det är det jobbigaste). Men min nattamat är antagligen grymt mycket nyttigare än vad dom andra fick i sig efter krogen igår! ;) Dessutom, inatt när jag kom hem la jag mig och gjorde situps och utfall så idag har jag ännu svårare att gå än tidigare! Men nu ska jag iallafall ut igen. Om någon månad kanske jag har tränat upp mig så pass att jag klarar att springa!! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0