Emelie-kväll!

Haaaallå!

Jag släppte att plugga mer efter lunchen och bjöd upp Perre på fika istället. Eller han tog med sig fika med jag bjöd på kaffe iallafall. Iofs så hade han köpt kaffet, så egentligen bjöd jag bara på mitt trevliga sällskap men det är inte så illa det heller. Han gick för nån timma sedan och de sista har jag suttit och pratat med min älskade Sofia som lämnar mig nu i flera månader till förmån för Julia. Puuuuh. Det kommer blir så himla ensamt utan henne... Inte för att vi setts jättemycket nu det sista, men vem i hela världen har jag träffat nu det sista.. Jag pluggar ju bara heeeeela dagarna... hahhahahhahhahahahhahhaha! Eller inte.
Vi fick betat av fyra månaders samtal (not) på en halvtimma och nu måste jag tydligen försöka mig på att skaffa de där knepiga prata-i-telefon-via-datorn.. Skype! Nån som vet hur man löser det!?

Ikväll ska jag ha en Emelie-kväll! Det är nästan dom bästa kvällarna som finns. Man kan nog faktiskt säga att det är dom allra bästa kvällarna, för dom som egentligen är dom allra bästa minns jag aldrig dagen efter. Knepigt sånt där. ;)
I min Emelie-kväll ingår jag, mittt älskade fotbad, en bra bok, Idol på tvn, en god middag, hårinpackning och mobilförbud. Mobilförbudet håller dock aldrig, men man kan ju låtsas.. Klockan nio ikväll kommer jag sitta och sura för att jag bestämde mig för att ha myskväll själv på en fredag när alla andra umgås och har roligt! Menmen, de är ett senare problem. Just nu njuter jag faktiskt bara! :D

Så, jag kommer uppdatera mer senare! Way to much! Hehehe..!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0