En bra dag!

Hej hopp!
Just nu ligger jag i min säng ute på Tjörn hemmahos mina föräldrar. Jag har precis badat badkar och haft ett långt samtal med min fina syster. Egentligen är det dumt att jag flyttat så "långt" hemifrån, man tappar så mycket kontakt med familjen då. Sånna där vardagssaker liksom; jag skulle sätta plåster på min fot tidigare idag och visste inte vart vi hade plåster längre. Fail Jag höll på att dricka ett glas vatten innan dom stoppade mig - Tjörns vatten innehåller tydligen bajspartiklar nu för tiden och är ej tillåtet att dricka... Big fail!! Äckligt att jag tog ett bad förut förresten, kom jag på nu.... :/. Blääää.
Imorgon blir förövrigt en EXTREMT bra dag. Jag ska nämligen få köra min fina älskade bil till Trollhättan imorgon! Ska bli så himla underbart! Sen ska jag iofs ta en buss från Trollhättan till Uddevalla bara för att min goe bror vägrar släppa av mig på vägen och jag får inte låna min bil under dagen... Näää, jag är inte bitter. Not at all. Höhö.
Iallafall, dagen har varit riktigt bra. Jag har fått mycket gjort, två härliga promenader; en själv imorse och en med mamma nu på kvällen, fika med Malin och Jennie - också jättemysigt, jag har åkt BUSS från Std ut till Rönnäng. Inte okej förresten. Sen har jag bara allmänt umgåtts med min familj och myst. Det fina med att liksom vara "gäst" i sitt eget hem är att alla blir glada och se en och lite slåss om en plus att dom lagar extra mysig mat till kvällsmat! ;) Nu ska jag sova iallafall! :) Pusselismask, som min farmor brukar säga! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0