En briljant ide!!

Vi släppte pluggandet i skolan idag. Ingen hade kommit nån vart och jag har tvungen att springa till läkarn med min lille tå, som det inte alls var någon fara med, men ändå.. Så idag ar jag sovit ut, tagit de lugnt och nu ska jag sätta mig och plugga igenom alla anteckningar och få in skiten i hjärnan tänkte jag! Jag hatar att plugga!!! Jag gör de! Jag kommer kugga varenda fucking tenta bara för att jag inte kan plugga! Jag tänker skaffa mig en personlig pluggare som sitter och läser in skiten för mig medan jag ligger nedsövd, lite som psykologer gör för att få fram sånna där hemskheter och rotar i ens inre. På de sättet ska min personliga pluggare sitta och läsa in allt som jag ska kunna och under tiden ska jag bara ligga och njuta av min koma! Typ! Hur coolt som helst, när jag vaknar så har all kunskap flugit in i huvudet på samma sätt som man har berättat saker man inte visste att man hade vart med om, eller hur de nu funkar. Jaja. Till jag hittar honom får jag väl ta och plugga själv!!!! Hej så länge! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0