Fredag.

Heej!

Jag vaknade imorse av att Josefines alarm ringde, sovit typ sex timmar och mådde allt annat än bra. Vi bestämde oss att grupparbetet som vi skulle jobba med på skolan fick äga rum hemma hos mig istället, otroligt bra idé om jag får säga det själv! Vi ringde tjejen, Julie, som vi skulle jobba med och bad henne komma hit istället och vi käkade frukost tillsammans vid halv tio tiden innan vi började jobba. Tack vare Perres hjälp förstod vi faktiskt vad det var vi skulle jobba med. ;) Thank you väldigt mycket för det!! :)

Nu ska jag äta lunch, har kokat macaroner och tagit upp lite av mina egengjorda köttbúllar ifrån frysen. Äkta studentmat!! :) Hähä..
Ikväll blir det bara lugnt, taggar för Josefines inflyttningsfest imorgon så de är gött! Jag var ju ändåså ute igår så det är skönt att bara vara hemma på fredagar och kika på Idol. <3
Nu ska jag äta lunch iaf, skriver mer senare! Puss!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0