Fredagsmys.

Hej. Jag hade världens bästa och världens sämsta kväll igår. Att rusa runt inne på kåren, springa med disk, stå i garderoben och i entrén och även i baren va de roligaste jag gjort typ. :) Så sjukt kul! Sen slutade de ju illa precis som vanligt, men det är väl inget att höja på ögonbrynen för. ;) Välkommen till min värld liksom. ;)
När jag somnade inatt var klockan över fyra, rummet snurrade åt alla håll och kanter och jag har en svagt minne av att jag ringde mitt ex. Mitt jättegamla ex alltså, så nu lär jag väl få hans galna flickvän efter mig, hon har ju trots allt bett mig att hålla mig undan tidigare, men inatt kände jag ett väldigt stort behov av att få bekräftat att jag faktiskt inte är en sån hemsk människa som jag var igårkväll utan egentligen är en rätt okej tjej. Och vem ska veta bättre än killen som frivilligt spenderade fyra år tillsammans med mig? Klart han kunde intyga de, tänkte jag. Han svarade och sa: "för helvete, jag sover och ska upp o jobba snart."
Kanske kan han inte intyga det heller eftersom att vårt förhållande faktiskt tog slut med att jag var otrogen och lämnade honom för en annan kille..... Oooups.. ;)
Iallafall, nu ligger jag bara i sängen, läser lite marknadsföring och ska snart jobba med grupparbetet. Najs! Ikväll blir det återigen en lugn fredag, nästan alla fredagar är lugna eftersom jag blir så snorbakis på torsdagarna nu för tiden.. Och alltid festar lördagar!! :) Så fredagar är idolkvällar numera. Mys. Jag älskar fredagar. Förutom att jag alltid är cpbakis då. Höhö.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0