God morgon! Jag har varit vaken sedan halv...

img_1082 (MMS)

God morgon! Jag har varit vaken sedan halv nio och pluggat som en tok. Jag och B2 sitter och försöker lära in allt om vetenskapsteori, men de går åt fel håll kan man säga. Vi kommer kugga tentan imorgon, inga konstigheter med de. :( Nu har vi precis ätit lunch (vi sprang dit - sprang!! Kondition är viktigt) på Cactuz tillsammans med min andra halva och dessutom.....barababapabaaaam...bokat in en resa till Stockholm för fyra personer över min födelsedag den 5e december! Huuur kul? ASkul! Om ni undrat över bilden där uppe btw, Jeanette har många bra egenskaper, men att fickparkera är tyvärr inte en utav dessa. Åter till plugget - over and out.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0