ingenting

Jag och Josefine sitter fortfarande i skolan och pluggar så gott vi kan. Fast mest glider tankarna iväg och det blir mycket flum. Förhoppningsvis inser jag allvaret snart, men det finns ju så mycket annat spännande att fokusera på.

Jag har, för att kunna fokusera bättre, bytt musik för dagen. Även om jag älskar musiken som jag brukar lyssna på så måste jag erkänna att jag får allt lättare att bara njuta av den istället för att plugga, så jag har satt ihop en "lugn musik"-lista som jag lyssnar på nu när jag pluggar som innehåller bl a Ted Gärdestad, Kent och Lars Winnerbäck och det blir såå mycket lättare när jag lyssnar på lugn musik. Tips, som funkar för mig iallafall! ;)

Idag börjar mitt skoskav lätta lite också, tur att Perre kör mig till och från (?) skolan. :) Nu är min lilla rast slut och jag ska återgå till skolarbetet. Puss!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0