Jag är inte ens lite kul.

Idag uppdaterar jag visst som en tok, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra annars. Alla andra pluggar och jag vet inte riktigt vart jag ska göra. Inte för att jag redan kan allting utan för att jag inte vet vart jag ska börja riktigt.. Så jag väljer att inte börja alls. Typ.
Snön har typ försvunnit redan och jag är lite besviken, jag ville verkligen göra en snöängel idag. Jag fullkomligt verkligen superduper brutalt älskar snöänglar. Det är världens mysigaste. <3

Men nu får jag väl sätta fart här. Men att låtsas plugga typ. Och titta på folk. Det är massvis med knepigt folk här idag.... De flesta ser helknas ut och jag skulle vilja fota lite och lägga upp bilderna här så skulle vi kunna skratta åt dem tillsammans, men jag har inte stake för det just nu. Sällan jag har stake btw. Höhö. Jag är inte rolig alls. Inte nånstans. Men det funkar ändå.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0