Jag har haft en jättebra kväll faktiskt. J...

img_1062 (MMS)

Jag har haft en jättebra kväll faktiskt. Jag har fått gått igenom fem kapitel (fattat ungefär fem sidor) och jag har börjat förstå handlingen nu. Tänk om jag ändå hade börjat plugga tidigare än dagarna innan tentan, då hade jag varit bäst på jorden i organisationsteori för jag tycker verkligen det är jätteintressant! Nästa kurs ska jag förhoppningsvis ha lärt mig något om pluggteknik till! Btw, så mysigt som på bilden gjorde jag i hela mitt kök medan jag pluggade, drack te och lekte med min överstrykningspenna i hela boken. Nu har jag krupit ner i min bäddade säng och ska sova. Förresten är klockan 23:23 precis. Då får man önska sig något! <3 Yes! Sov gott med er nu! Godnatt!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0