Jag spårar ur.

Sådär, färdigduschad. Jag trodde jag skulle bli astrött efter duschen, för jag hade så varmt vatten på att jag fick öppna dörren för att inte kvävas ;) btw så lyckades jag göra översvämning också, missade att jag lagt kläder på golvbrunnen så när jag helt plötsligt känner vattnet gå över fotknölarna blev jag lite misstänksam! ;) Men de va bara nice, jag behövde ändå tvätta både kläderna och mattan! ;) heheh!
Nu har jag varit vaken i två timmar strax, jag vaknade två minuter i tre... Det är lite sorgligt! Jag hade verkligen uppskattat att vara pigg idag/sen/imorgon. Men de va ju ändå värt att va vaken nu, jag har sett på Dumpa honom och den har jag ju bara sett ungefär sextiofem miljarder gånger tidigare. Jag har även ätit upp en chokladkaka med 72% kakao i hopp om att jag skulle bli mindre sugen på choklad - det blev jag inte. Bara illamående. Jag har haft konstant ångest över att jag inte pluggat. Boken ligger brevid mig men tanken på att läsa den gör mig mer illamående än chokladen... Sen har tankarna flugit runt om jag kanske borde ställa mig och laga mat så jag har till imorgon, men de känns inte heller kul. Typ inget är roligt just nu. :)
Förövrigt har jag kommit fram till vem jag är i Dumpa honom. Jag är en Anna. Med en pytteliten (läs: brutalt stor) släng av Gigi.. Jag vill egentligen inte vara lik henne, så där krävande och jobbig men de är jag nog. Haha! Anna är egentligen inte bättre men...de känns bättre med henne. Fast skitsamma, nu spårar jag iväg här mitt i natten. Eller nu börjar väl folk vakna typ. Pappa brukar gå upp nångång mellan tre och fyra på morgonen, stackars lille pappa! Shit, nu va jag på väg att spåra igen. Hahah! Stackars er som får läsa de här inlägget! Fast de är så sjukt kul med en blogg, jag skriver vilket skit som helst och ni läser de! De är superkul!
! Nu ska jag verkligen göra ett tappert försök att somna om. Jag ska ju ändå upp om två timmar. Hahhaha! Troligt, jag kommer ta sån sjuk sovmorgon va!! Haha! Puss på er nu!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0