Jag vet, jag mobilbloggar alldeles för myc...

img_1011 (MMS)

Jag vet, jag mobilbloggar alldeles för mycket. Men orkar tyvärr inte skriva massa långa inlägg idag. Nu har jag krupit ner i sängen och ska sova tidigt. Ska gå på en extra föreläsning imorgonbitti innan den riktiga börjar klockan nio. Duktig tjej! Jag kan slå vad om att den kommer fastna i hjärnan och vara superintressant bara för att den faktiskt bara är extra och jag inte kommer få någon tenta på den... Sen imorgon blir det plugg hela dagen innan kåren på kvällen. :) Hurra! (jag har ju faktiskt varit nykter i två dagar nu så...) ;) Men nu är det läggdax iallafall!! Puss på er! Sov gott! <3


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0