Måndag.

God morgon lille bloggen.
Jag är redan i skolan efter att ha snoozat i nästan två timmar. Måndagmornar är inte min starka sida. ;) Jag och B2 har planerat att plugga hela dagen och jag ska faktiskt försöka att verkligen göra det. Möte i Trollhättan klockan fem, tvek. Jag borde verkligen plugga, men samtidigt...de är ju sååå mycket roligare att åka iväg. Antagligen så åker vi. :)

Planerar även en liten Stockholmstur någon gång framöver. Lite julshopping i huvudstaden och en glammig utgång på Stureplan... ÅÅÅÅÅÅHHH! Älska! Dansa runt bland bratsen och leka att man är asrik! ;) Hahah! Kanske träffa en svinrik man, få honom asförälskad och leva som en hollywoodfru för resten av sitt liv. Så inte jag...
Nu är det dags att sätta igång med pluggandet! Jag skriver säkert mer sen. Antagligen tidigare än vad jag borde. ;)


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0