När kärleken tar slut.

Det har hänt. Jag har haft ont i magen för det här i flera dagar nu och helt plötsligt så händer det. Fan också, vill jag inte säga egentligen, men kan inte låta bli. Jag skulle precis stänga ner telefonen och somna när jag bara var tvungen att gå in på Bellas blogg där jag läser att hon och Nils ska separera. Tårarna bara sprutar. Det gör så förskräckligt ont i hjärtat på mig och då kan jag inte ens föreställa mig hur det känns för dom. Dagen innan hennes tjugo års dag och allting! Dom var så fina, mitt favoritpar i alla kategorier liksom.
Efter mitt bryt i februari så vill jag aldrig att någon ska behöva gå igenom något liknande, jag önskar att alla som är tillsammans idag är tillsammans i resten av deras liv, för ingen borde gå igenom en typ skiljsmässa som det ändå blir. Ingen människa i hela världen är värd att ha så ont i hjärtat som man har när man lämnar den man älskar bakom sig, vare sig man blir dumpad, dumpar eller det är ett gemensamt beslut. Framför allt så önskade jag inte Blondinbella det här... Jag har inte gråtit på flera, flera veckor men nu forsar tårarna igen. Tidningarna kommer skriva om det, skvallerbloggarna och alla möjliga jobbiga skvaller kommer spridas. Jag tycker så synd om dem.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0