Onsdag.

Lille bloggen, tänk vad jag har saknat dig idag. ;) Andra seminariet är nu över och det gick väldigt bra, kändes det som. Att redovisa i tvärgrupper gör det väldigt enkelt och roligt och jag tycker det är kul att sitta och prata med folk som jag annars inte pratar med. Framförallt känns det viktigt att lära känna fler personer i klassen då jag hittills bara kan ett tiotal namn efter tio veckor. Verkar som att B1 och B2 hänger ihop lite för mycket.. ;)
Men nu ska jag sätta igång med pluggandet inför tentan. Känns spännande. Tänk att om två dagar har jag gjort min första tenta. Nästan exakt två dagar faktiskt... :) Sen är det bara den förbannade marknadsföringen och sedan är jag klar för den här omgången..! Det ska bli så himla skönt att slippa ha plugget överhängande hela tiden, fast inför nästa kurs så ska jag börja plugga tidigare. Plugga en timma varje dag kanske, då kan man ju allting när tentan kommer och jag slipper sitta dygnet runt i en vecka och inte förstå någonting... ;)
Så, nu ska jag stänga av telefonen i ett par timmar och bara försvinna in i vetenskapsteorin!! Yeay!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0