Oooh my goooood!

Ni kommer inte tro mig. Men jag har gjort det omöjliga! JAG HAR "STÄDAT".

I flera veckor har mitt största problem varit att jag inte kommit innanför dörren utan att kliva över tio väskor, jag kommer inte in i badrummet för på värmegolvet ligger det fullt med underkläder och torkar eftersom jag missade halva min tvätt tid och inte hann använda torkrummet, så dom fick torka på toaletten istället.
Sovrummet ska vi inte prata om. Sedan jag fick upp tvn lever jag i mitt sovrum; jag äter här, jag ser på tv här, jag sminkar mig här... Allting liksom. Och det såg ut därefter. Tallrikar, glas, en chipsskål, bananskal... För att inte tala om alla kläder som täckte hela golvet.
Men nu har jag iallafall gjort det omöjliga, efter att faktiskt på riktigt, drömt mardrömmar om min stökiga lägenhet, har jag  plockat iordning och dammsugit hela lägenheten och dammtorkat. Skura golvet var faktiskt inte speciellt viktigt, jag har ju feber och får faktiskt inte anstränga mig. ;)

Nu kan ni få tycka att jag är jätteduktig. För det är jag faktiskt. :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0