Säg att jag är duktig bara...

Idag har varit en riktigt bra dag hittills, jag har fått gjort så grymt mycket bra att jag kan nästan inte räkna upp allt!
Vi kan ta det ifrån början va? Ni kommer att bli såååå impade. ;)

-
Började dagen vid åtta - halv nio och pluggade igenom sidorna i marknadsföringen som jag inte läst tidigare. Strök över de viktigaste och läste igenom alla sidorna en gång till.
- Gick ner till stan och köpte mig ett par nya walking-skor. Så himla bra! Ni har väl sett dom där skorna ifrån Reebok (stavning?) som gör att man får snyggare rumpa, lår och vader. Eller sånna som tränar rumpa, lår och vader bättre är det väl egentligen, men det blir ju liksom snyggare i längden. Iallafall, sånna köpte jag, kostade 1200-1300 kronor, men jag tänkte att jag skulle få dom av mamma i födelsedagspresent.
- Gick naturligvis en promenad i mina nya skor. Först hem till Jeanette (det var inte promenaden naturligtvis, vi bor ju brevid varandra, men jag var där och drack te), sen gick jag en omväg hem till Josefine. Satt och pratade med henne en stund om nattens dejt (hennes alltså) och så promenerade jag hem igen. Helt sinnes vad ont jag har i vaderna redan! Skorna gör sitt jobb kan man säga!!
- Jag har tvättat hela min garderob, eller en del av den iallafall.
- Samtidigt som jag har städat heeeeela min lägenhet. Noggrannt!! Visste ni att jag trodde att det bara tog sex minuter att dammsuga min lägenhet - men man kan faktiskt göra det på 32 minuter!!!!! Helt sjukt! Fatta så rent det är här nu då. Jag har naturligtvis moppat golvet också. Och hängt ut mina kuddar och täcken på vädring. Och tvättat mattorna. Och skurat toaletten. Neee, de va inte sant, men jag ska göra det nu! :)

Det som jag däremot inte har hunnit med idag är:
- Plugga.. En dryg timma tog det bara imorse. Jag skulle sitta hela dagen idag. Men jag har ju ändå fått städat så det funkar väl ändå..
- Ätit frukost och lunch! Det har jag helt missat! Inte okej.... Jag har, när jag tänker efter inte ätit någonting alls idag.. Så det måste jag göra nu!!

Later........


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0