Sanna vänner.

Jag är hemma redan. Vi hade verkligen en supermysigt kväll hos Josefine. Fina tjejen... När det var dags att gå ut fick jag och Jeanette lite minipsykbryt, bara ett litet sådant alltså, så vi gick iväg och vi mötte upp Henke. Älskade underbara människa. Om det är någon jag saknar i mitt liv så är det honom. Älskade vännen. Vår fina relation som slutade i ett fiasko. Du kommer iallafall alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, min bästa killkompis någonsin. <3
Nu ligger jag hemma själv i min säng. Det suger att kvällen tog slut så fort. Det suger att kvällen slutade med att jag gick efter någon och att det var jag som slutade ensam. Men när jag blev lämnad så kände jag inte för någonting utan för att gå upp och lägga mig i min halvtomma lägenhet som ekar.... :/ Vardagsrummet är helt tomt nu förövrigt, Fancy har hämtat sina möbler och jag står utan tv, soffa och resten som typ täckt upp mitt vardagsrum.. Men redan i veckan kommer det nya möbler... Så det är liksom okej då. ;) Nu ska jag sova faktiskt. Jag är verkligen inte jättepigg och allt annat än klar i huvudet. Så. Vi hörs imorgon. Det låter bra. Puss puss! <3


Och ni, just nu finns det några stycken vänner som jag värderar mer än någonsin, men Jeanette, Josefine & Perre. Ni är helt sinnes bra! :) Ps. Och så Sofia & Julia då, men ni räknas typ inte för ni har ju typ flytt landet och lämnat mig här i sticket själv. Fick you - på ett väldigt romantiskt rätt då.... Ps igen. Jag kommer garva åt de här inlägget imorgon, men just nu känns de väldigt vettigt!! Hahha!

och föresten, när jag ändå är igång och öppnar upp mig. Tobias, älskade lilla Harryboy, jag längtar efter dig som bara den. Kan vi inte ses nån dag igen?

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0