Sjukling med taggarna utåt! :(

Jag har inte sovit alls inatt typ. Har vaknat varje gång filmen stängst av och sett samma film typ fyra gånger under natten. Så nu vaknar jag upp med en huvudvärk som heter duga och halsont och jag svettas så mycket och fryser därimellan att jag måste ha feber. :( Åååååh! Det suger!
Dessutom har jag drömt massvis med mardrömmar under natten. Alltid när jag har sovit med någon ett par nätter i rad så mår jag skitdåligt när jag ska sova själv, dessutom känner jag mig alltid så ensam när jag vaknar upp. :( Idag är verkligen inte en bra dag.

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag gillar din design den är fin, Sen har du mycket bilder , nästan i varje inlägg :)



kram emilia

2010-10-12 @ 10:21:00
URL: http://emiliafredriksson.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0