Söndag

Jag har en sån där "inte-röra-mig-ur-sängen"-dag. Det suger. Det är alldels för många såna här dagar i mitt liv det senaste. Jag kollar på Ally McBeal, smsar med tre olika personer, skriver på Facebook med två stycken, läser Egoinas blogg från maj 2007 och samtidigt läser jag en bok av Denise Rudberg SAMTIDIGT som jag äter choklad och pizza (en oväntad god kombination) i sängen. Egentligen borde jag vara helt sönderstressad.

Gårkvällen var nice, jag lyckades med mitt uppdrag att bli aspackad. Jag kunde nämligen inte stå upp i slutet. Och med att säga slutet menar jag inte slutet av kvällen för alla utan slutet av kvällen för mig. Jag fick åka hem tidigare. Tack för all hjälp.* Nu ska jag kila upp och hämta mera pizza tror jag...

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0