Stilla natt

Nätter som denna är dom värsta som finns. Jag kan inte sova, det är för tidigt för att gå upp och bara tanken på att gå upp om tre timmar gör mig gråtfärdig för jag är så himla trött. Visst, jag har sovit sen elva ungefär så i princip har jag fått mina timmar, men allvarligt, de kan ju ffs inte va tanken att jag bara ska sova fem timmar natten innan mitt första seminarie!?
Tycker ni också att jag klagar väldigt mycket för tillfället? Jag också! Mest av alla typ. Jag har ett par dåliga dagar. Men ge mig en vecka bara.... Hahhhhaa! Ge mig en vecka så går de över. Tentaveckor är det hittills jobbigaste jag vart med om. (fuck heller, inte sant nånstans, men jag är på klagohumör) Men snart är det över. Sista tentan är på tisdag nästa vecka.. Det kommer lösa sig. Men seriöst, vilka idiotiska programansvariga som lägger tentaveckorna samtidigt som fullmåne,'katastrof! Sånt borde man faktiskt tänka på!! Nu ska jag hoppa in i duschen, om jag duschar nu kan jag snooza mycket längre imorgonbitti. (idag bitti, men de låter så fult och jag vill inte säga sen... ) Hej så länge! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0