Sweet dreams

Sjukt. Inatt har jag sovit så gott att jag inte vet om jag drömt eller inte. Jag trodde jag hade drömt att jag mailat med Julia och jag trodde defenitivt att jag drömt att min fd svåger fick barn i torsdags. Men sjukt, det var sant. Nu till problemet, jag drömde om ett sms, the sms, så att säga. Jag drömde/minns att jag läste det, blev arg och sedan raderade det. Och nu vet jag inte om det är sant eller inte!!! Jag tror mest att det är en dröm, men ändå, de andra som jag trodde var drömmar var sant, sjukt jobbigt sånt här...
Jaja, eftersom jag ändå blev arg för smset är de väl lika bra att det är såhär... Men störande är det.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0