Time to say good....night!

Läggdax. Verkligen inte trött. Nej naturligtvis inte, varför skulle jag vara det? Jag har inte ens varit vaken tolv timmar än... :/ Men vi har vart och hämtat nya möbler *tack Perre, utan dig hade det inte gått*, vi har träffat Josefines syster, Perres syster och typ hela hans familj ;) , fikat med min syster, vart på systemet, jag har hunnit tvätta (lite) dock inte hunnit få ut tvätten ur tvättmaskinen för jag kom försent och då bröts strömmen. Kul att springa dit ner imorgon strax innan sju. Det kommer jag vara sinnessjukt taggad för. Yeay.
Imorgon ska vi iallafall till Skövde, ska bli underbart skönt på alla sätt. Jag behöver verkligen komma iväg. Men jag har tusen saker att göra imorgon innan dess. Så jag borde verkligen sova, men nej, det går liksom inte... Jag kommer typ få gå upp sex imorgon. Troligt. Höhö. Not. Jag borde verkligen skaffa mig sömntabletter. :/ Eller så stänger jag av tvn och somnar bara. Det funkar också. Onödigt babbel nu, men... Ja.. Det löser sig. Godnatt. Hoppas jag! :)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0