Torsdag 21/10

God mooorgon!
Just nu sitter jag på föreläsning, men läraren har spårat iväg så vi ligger redan en halvtimma efter.. Alltså vi skulle börjat för en halvtimma sedan... :/
Dagen har börjat ganska bra faktiskt, jag snoozade i ungefär tjugofem minuter, fixade håret och gick till skolan. Köpte en cola till frukost som jag dricker nu. ;) Men hur som helst, dagen är ganska bra. :)
Nu ska jag se till att läraren sätter fart! Puss

Hallå!! Jag glömde säga en sak: Det snöade på vägen till skolan idag! Hur mysigt?! Suuuupermysigt! Snart kommer det ligga ett tjockt täcke med snö över hela stan och man kan sitta i fönstret och titta ut över staden med en kopp varm choklad i handen. SÅÅ MYSIGT - JAG LÄNGTAR!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0