Tröttare än efter en arbetsdag på McDonald´s

Jag är helt fucking slut. Helt övertrött och sitter i princip bara och fnissar. Grupparbetet (som jag trodde skulle ta ungefär en - två timmar att sätta ihop) håller fortfarande på efter tre timmars arbete. Vi har beställt pizza hit till skolan så vi räknar nog med att sitta ett par timmar till. Tur att Josefine är i samma grupp och är lika stört trött som jag är annars hade jag väl blivit utkastad. ;) Killarna i gruppen är grymt irriterade på mig och suckar åt det mesta. Hehe. Jag kunde inte låta bli att säga "åh, jag trivs så bra i den här gruppen, vi borde ha kvar den till nästa grupparbete!" Tystnaden som uppstod var värd att göra en facebookgrupp om, kan jag säga. Hahaha!
"Tystnaden som uppstår när Emelies grupp inte vill fortsätta arbeta med Emelie, men inte vågar säga det rakt ut." Så skulle den kunna heta. Hehe.
I övrigt inte mycket, jag fick precis sms om att jag har 100 kronor rabatt att handla för på Bubbleroom endast idag, så jag får väl kika in där och gå lös. Jag har ju inte köpt kläder på typ...tusen år. (läs: två veckor)

Nu ska jag kila ut och vänta på pizzan och ta lite "luft".

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0