Min åsikt om otrohet...

Det är så förbannat tragiskt alltihop. Haha, jag vet att jag är totalt bloggskadad, jag borde verkligen skaffa mig ett liv för jag är helt uppochner pga av allt som händer i bloggvärlden just nu!!! För nu snackar vi Hugo och Paow. ;) Jag har lyssnat på klippet då Paow berättar att hon varit otrogen för Jockieboy, för det är väl han som hon berättat det för? Personligen tycker jag att han borde hållt käften om klippet, bara det att han spelar in ett samtal och låter så gullig och förstående är så falskt att jag bara vill kräkas.
När jag hörde klippet trodde jag att Hugo visste om otroheten, att det var därför dom gjort slut tidigare men att Hugo bestämt sig för att ta tillbaka henne trots otroheten... Men så var det inte tydligen. :/ Att läsa både Hugo och Paows bloggar får det att skära i hjärtat på mig för tillfället. Det är så billigt på något vis. Så tragiskt. Visst, dom är bara barn, men det är ju så mycket kärlek som finns när man är just barn och har sitt första förhållande. Att man ligger med någon annan, sexton år gammal, är sjukt. Inte för att det är okej när man blir äldre, men då är iallafall sex en naturlig del av livet. Det borde det inte ens vara när man är så ung, när jag var liten (sexton) var jag supernervös när det kom till sånna ämnen och bara tanken på att ligga med någon annan än min pojkvän var totalt overkligt. Det är hemskt att det händer. 

Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till detta. Egentligen borde jag inte förhålla mig till det alls, då jag inte har med saken att göra, hahah. Men ändå, otrohet har de allra flesta en åsikt om. 
Jag är emot otrohet, absolut helt och fullt, men jag förstår att det kan hända. Ett misstag kan alla göra på fyllan, men det är absolut inte okej någonstans. Det värsta med just den här situationen är väl att ljuga om otroheten. Jag kan själv säga att jag varit otrogen och det var därför som det tog slut med ett av mina ex för flera år sedan, jag gjorde fel och jag blev kär i en annan människa. Men så fort vi gått över gränsen gjorde jag direkt slut med min pojkvän och var helt ärlig! 
Att ljuga för sin partner är för mig nu för tiden en regel jag inte kan bryta mot. Det har jag också fått lära mig den hårda vägen. Och det anser jag vara det största felet som Paow gjort.
Sedan måste jag erkänna att jag hoppas på att dom går tillbaka till varandra ändå, även om det är svårt att göra det...

Nu tillbaka till föreläsningen! Puss


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0